Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 45.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
15-Fev-2021Perceptions of marketing professionals from the largest companies in Portugal regarding neuromarketingFalcão, Marta Mourão de Almeida CoutinhoDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Dez-2019Multi level marketing and the impact on distributors’ loyalty of (un)success factors: an approach to measure loyaltyGrade, Gonçalo Filipe MonteiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015A influência da avaliação da comunicação da marca na formação da reputação corporativa: a visão dos clientes empresariaisComporta, AnaTese de DoutoramentoAcesso Aberto
2013Surprise gift card: Plano de marketingPinto, Mariana SimasDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Out-2017Exploring individuals perception of non-sponsored branded user generated content, the affect on its use and the outcome of digital engagement on InstagramNascimento, Rita Ribeiro doDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Nov-2018The effects of virtual shoe store on consumer engagement and behavioral intention through telepresence, emotional and cognitive state: exploring two background music beatCrespo, Maria FelícioDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Dez-2018Lisboa Desporto: how to attract and maintain motivated non-professional athletesMartins, Inês Alexandra HenriquesDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Dez-2018New trends in convenience storesCosta, André Pinto daDissertação de MestradoAcesso Aberto
24-Nov-2017The impact of new trends in supermarket environment: the case of the olive oil sectorEvangelista, Filipa Loja Gomes FerreiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015Effects of in-flight ambience, space and staff on relationship quality and behavioural intentions of air passengers: The moderator role of mindfulnessFialho, Ana Filipa LuísDissertação de MestradoAcesso Aberto