Percorrer por assunto Virtual environments

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 1-8 de 8.
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2025Age-friendly cities and active mobility: A thematic analysis based on immersive 360-degree video elicitationFigueiredo, M.; Eloy, S.; Marques, S.ArtigoAcesso Aberto
2021Ambientes virtuais e construção de cenários digitais e colaborativos de investigaçãoBarros, D.; Okada, A.; Goulão, M. F.; Henriques, S.; Moreira, J.Parte de LivroAcesso Aberto
2020Game-like 3D visualisation of air quality dataTeles, B.; Mariano, P.; Santana, P.ArtigoAcesso Aberto
2015Immersiveness of ubiquitous computing environments prototypes: A case studyAbade, T.; Campos, J. C.; Moreira, R.; Silva, C.; Silva, J. L.Parte de LivroAcesso Aberto
2015Interview anxiety narrative validation for a virtual reality-based studyBorges, T.; Ramos, S.; Vilar, E.; Noriega, P.; Rebelo, F.ArtigoAcesso Aberto
2014Space perception in virtual environments: On how biometric sensing in virtual environments may give architects users's feedbackDias, M. S.; Eloy, S.; Carreiro, M.; Vilar, E.; Marques, S.; Moural, A.; Proença, P.; Cruz, J.; d'Alpuim, J.; Carvalho, N.; Azevedo. A. S.; Pedro, T.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Spatial perception of landmarks assessed by objective tracking of people and space syntax techniquesOurique, L.; Eloy, S.; Resende, R.; Dias, J. M.; Pedro, T.; Miguel, R.; Marques, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Tailoring virtual environments of an exergame for physiotherapy: the role of positive distractions and sensation-seekingReis, E.; Arriaga, P.; Lima, M. L.; Teixeira, L.; Postolache, O.; Postolache, G.ArtigoAcesso Aberto