Browsing by Subject Customer segmentation

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2024Cluster-based approaches towards developing a customer loyalty program in a security private companySousa, A.; Moro, S.; Pereira, R.ArticleOpen Access
23-Nov-2023Criação de um programa de fidelidade baseado em análise de cluster em uma empresa de segurança privadaSousa, Arthur Vale Franklin deMaster ThesisRestricted Access
2012Customer value assessment of Sichuan MobileWang, YingjieDoctoral ThesisOpen Access
2022A data-driven approach to improve customer churn prediction based on telecom customer segmentationTianyuan, Z.; Moro, S.; Ramos, R. F.ArticleOpen Access
27-Mar-2023A data-driven approach to improve customer churn prediction based on telecom customer segmentationZhang TianyuanDoctoral ThesisOpen Access
17-Jan-2024Desenvolvimento de um modelo de otimização da atribuição de recursos de vendas aos segmentos de clientes da LASO Transportes S.A.Santos, Beatriz Martins do ÓMaster ThesisEmbargoed Access
2016Information theory based feature selection for customer classificationBarraza, N. R.; Moro, S.; Ferreyra, M.; de la Peña, A.Conference ObjectOpen Access
30-Jul-2021A possibilidade de implementação de sistemas inteligentes e o respetivo impacto da inteligência artificial na segmentação de clientesFachada, Bruno Miguel da SilvaMaster ThesisOpen Access
25-Nov-2024Segmentação de clientes de farmácias comunitárias com aplicação em KNIME Analytics PlatformCarapinha, Mariana MarquesMaster ThesisOpen Access
29-Oct-2024Segmentação de clientes: Um caso de aplicação em farmácia comunitáriaParrinha, Ana Catarina GuerreiroMaster ThesisOpen Access
2-Dec-2020Sistema de recomendação em real-time para reserva de transfersCamacho, Pedro André FreitasMaster ThesisOpen Access
13-Nov-2019Study about customer segmentation and application in a real caseMendes, Luma Prianca SalmanMaster ThesisOpen Access
16-Nov-2018Telecom customer segmentation and precise package design by using data miningZhang TianyuanMaster ThesisOpen Access
2020Using customer segmentation to build a hybrid recommendation modelCamacho, P.; Almeida, A. de.; António, N.Conference ObjectOpen Access