Percorrer por assunto Intention to use

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
25-Nov-2020Acceptance and intention to use drone delivery services in the city of LisbonAlvarez, Jonathan Alonso VillanuevaDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2022Analysis of potential shifts in mobility behavior with the introduction of autonomous vehiclesGuerra, Yara Bianca ColaresDissertação de MestradoAcesso Aberto
7-Dez-2021Clustering the Portuguese population regarding adoption and intention to use UAMPrazeres, Duarte Mota Poseiro RodriguesDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Dez-2022Does social commerce (s-commerce) influence Instagram buying behavior: An empirical researchBonifácio, Sara Gabriela LouroDissertação de MestradoAcesso Aberto
20-Dez-2021Plataformas de ForexCaeiro, Bernardo SantanaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2016Playing seriously: how gamification and social cues influence bank customers to use gamified e-business applicationsRodrigues, L. F.; Oliveira, A.; Costa, C. J.ArtigoAcesso Embargado
12-Dez-2024The impact of augmented reality in cosmetic brands: The influence of virtual try-on tools on the decision-making process of portuguese womenGaudich, Maria CartaDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2022The use of artificial intelligence in luxury fashion retail: The use of robots and virtual assistants to increase purchase intention in physical storesVitória, Mariana LazároDissertação de MestradoAcesso Aberto
31-Out-2025Transportes públicos automatizados em Portugal: A perceção e intenção de uso do consumidorMartins, Luísa Ferreira Inácio do ValeDissertação de MestradoAcesso Restrito