Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10071/31074
Autoria: Lopes, R.
Loureiro, S. M. C.
Editor: Marc Fetscherin
Data: 2015
Título próprio: When relationships go wrong: insights from previous studies
Título e volume do livro: Proceeding of the 4th International Consumer-brand relationship
Referência bibliográfica: Lopes, R., & Loureiro, S.M.C. (2015). When relationships go wrong: insights from previous studies. Em M. Fetscherin (Eds.) Proceeding of the 4th International Consumer-brand relationship. CBRA; Porto Business School. http://hdl.handle.net/10071/31074
ISSN: 0000-0000
Palavras-chave: Negative relationships
Brand avoidance
Anti-consumption
Brand hate
Systematic literature review
Resumo: This research provides a first systematic literature review on negative consumerbrand relationships (NCBR) issues in order to capture the main terms and factors employed in several previous studies.
Arbitragem científica: yes
Acesso: Acesso Aberto
Aparece nas coleções:BRU-CRI - Comunicações a conferências internacionais

Ficheiros deste registo:
Ficheiro TamanhoFormato 
conferenceObject_25935.pdf449,95 kBAdobe PDFVer/Abrir


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpaceOrkut
Formato BibTex mendeley Endnote Logotipo do DeGóis Logotipo do Orcid 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.