Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10071/30861
Autoria: Loureiro, S. M. C.
Bilro, R. G.
Japutra, A.
Molinillo, S.
Editor: Carlos Flavián
Data: 2020
Título próprio: Relationships between tourists and intelligent virtual assistants: Promoting the love ties
Título e volume do livro: AIRSI2020 Conference Proceedings
Paginação: 62 - 65
Título do evento: 2nd Artificial Intelligence & Robotics in Service Interactions: Trends, Benefits, and Challenges
Referência bibliográfica: Molinillo, S., Loureiro, S. M. C., Bilro, R. G., & Japutra, A. (2020). Relationships between tourists and intelligent virtual assistants: Promoting the love ties. Em C. Flavián (Eds.). AIRSI2020 Conference Proceedings (pp. 62-65). Zaragoza University. http://hdl.handle.net/10071/30861
ISSN: 0000-0000
Palavras-chave: Intelligent virtual assistant
Turismo -- Tourism
Attachment
Perceived value
Amor -- Love
Fidelidade à Marca -- Brand loyalty
Resumo: The present working paper intends to explore how tourists and intelligent virtual assistants may relate to each other in order to create love ties. The following research objectives will be pursued: (i) exploring attachment and perceived value as antecedents of love toward the intelligent virtual assistants, (ii) understanding loyalty intentions as outcomes of love toward the intelligent virtual assistants.
Arbitragem científica: yes
Acesso: Acesso Aberto
Aparece nas coleções:BRU-CRI - Comunicações a conferências internacionais

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