Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10071/27836
Autoria: Pinto-Martinho, A.
Crespo, M.
Cardoso, G.
Editor: Tina Bettels-Schwabbauer
Nadia Leihs
Gyula Maksa
Dominik Speck
Annamária Torbó
Data: 2022
Título próprio: Innovative business models
Título e volume do livro: New skills for journalists: Comparative perspectives from Europe
Paginação: 43 - 55
Referência bibliográfica: Pinto-Martinho, A., Crespo, M., & Cardoso, G. (2022). Innovative business models. EM Tina Bettels-Schwabbauer, Nadia Leihs, Gyula Maksa, Dominik Speck, Annamária Torbó (Eds.). New skills for journalists: Comparative perspectives from Europe (pp. 43-55). Transylvanian Museum Society. http://hdl.handle.net/10071/27836
ISBN: 978-606-739-216-6
Palavras-chave: Europe
Journalism
Inovação Innovation
Resumo: One of the biggest challenges media businesses are facing is the redefinition of distribution and consumption patterns, shifting from traditional channels such as print, real time radio and TV to online, including digital formats like on-demand videos and podcasts. This digital revolution demands media workers and managers to consider a change from the former one-size-fits-all business model to a panoply of tailor-made models.
Arbitragem científica: yes
Acesso: Acesso Aberto
Aparece nas coleções:CIES-CLI - Capítulos de livros internacionais

Ficheiros deste registo:
Ficheiro TamanhoFormato 
bookPart_90557.pdf425,88 kBAdobe PDFVer/Abrir


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpaceOrkut
Formato BibTex mendeley Endnote Logotipo do DeGóis Logotipo do Orcid 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.