Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10071/23387
Autoria: Loureiro, S. M. C.
Silva, S. D. e.
Data: 2020
Título próprio: Exploring drivers of psychology well-being at music festivals
Paginação: 691 - 699
Título do evento: 13th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business
ISSN: 2547-8516
ISBN: 978-9963-711-89-5
Palavras-chave: Tourist engagement
Surprising consumption
Emotional states
Psychological well-being
Music festival
Resumo: The aim of the current study is to analyze tourist engagement with music festivals and their psychological well-being is achieved through surprise consumption, positive affect, arousal delight and satisfaction. A sample of 394 usable questionnaires allow us to understand that surprising consumption, arousal, positive affect and satisfaction are very important drivers to engage visitors to music festivals. Engaged tourists are more willing to reach a positive psychological well-being.
Arbitragem científica: yes
Acesso: Acesso Aberto
Aparece nas coleções:BRU-CRI - Comunicações a conferências internacionais

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