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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023How to earn a premium price: The effect of green marketing and brand coolnessGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Nascimento, J.; Duarte, M.ArtigoAcesso Aberto
2023Mental imagery, product involvement and presence at virtual reality supermarketLoureiro, S. M. C.; Correia, C.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2023Engaging with intelligent voice assistants for wellbeing and brand attachmentPrentice, C.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2023Locals versus foreigners’ emotion-motivational responses towards traditional food and non-traditional foodRita, P.; Arriaga, P.; Moura, A.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2023The influence of typical versus atypical ads on sharing intentionRita, P.; Guerreiro, J.; Matos, S.ArtigoAcesso Embargado
2023Smart wellness robots: How service robots affect consumer well-beingLoureiro, S.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How gamification in virtual reality affects brand coolness and marketing outcomesStein, F.; Guerreiro, J.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023I am attracted to my Cool Smart Assistant! Analyzing attachment-aversion in AI-human relationshipsGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2023The perception of trust in personalized video news generated by artificial intelligenceBreviglieri F.; Guerreiro, J.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How attachment affects happiness in the human-IVA relationshipLoureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto