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Resultados 11-20 de 69.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019The use of financial graphics as an impression management tool: evidence of Portuguese listed companiesAzevedo, G. M. C.; Oliveira, J. S. O.; Ferreira, A. C. S.; Dias, S. R. P. M.Parte de LivroAcesso Embargado
2019Determinants of the readability and comprehensibility of risk disclosures: evidence from Portuguese listed companiesAzevedo, G. M. C.; Ferreira, A. C. S.; Martins, S. P. H.; Pinto, C. R. A. A.Parte de LivroAcesso Embargado
2018Electronic commerce and actual problems of taxation: the key underlying issuesTeixeira, I. L.; Paiva, I. S.Parte de LivroAcesso Embargado
2019Impression management strategies in the chairmen’s statements: evidence from the Portuguese banking industryOliveira, J. S.; Azevedo, G. M. C.; Pinheiro, S. F.; Borges, M. F. R.Parte de LivroAcesso Embargado
2019Earnings management and audit in private firmsPaiva, I. S.; Dias, P. V.Parte de LivroAcesso Embargado
2019Mediation and third party interventions in collective conflicts in organizationsPinheiro, A.; Passos, A. M.; Stoleroff, A.Parte de LivroAcesso Aberto
2018The knowledge domain of affective computing: a scientometric reviewPestana, M. H.; Wang, W.-C.; Moutinho, L.Parte de LivroAcesso Aberto
2018The effect of emotions on brand recall by gender using voice emotion response with optimal data analysisWang, W.-C.; Pestana, M. H.; Moutinho, L.Parte de LivroAcesso Aberto
2014Importância das características da informação contabilística para dois grupos de profissionais de contabilidadeVicente, Célia; Machado, Maria João; Laureano, Raul M. S.Parte de LivroAcesso Embargado
2014Marketing boca-a-boca e fidelização de clientes na geladaria SantiniMonteiro, Inês; Laureano, Raul M. S.; Ferreira, Pedro António de Sousa; Laureano, Luís M.S.Parte de LivroAcesso Embargado