Pesquisar


Filtros correntes:
Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 31-40 de 112.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
1-Jan-2019Pereira market scanPereira, L.; Jerónimo, C.; Santos, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Economic crisis effects on SME dynamic capabilitiesDias, Á.; Manuel, E. C.; Dutschke, G.; Pereira, R.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2022Lifestyle entrepreneurship innovation and self‐efficacy: Exploring the direct and indirect effects of marshalingDias, Á.; Cascais, E.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2022Transformational leadership contributions for employee autonomyDias, Á.; Pascoal, B.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.ArtigoAcesso Aberto
2020New ways of working and the physical environment to improve employee engagementDuque, L.; Costa, R.; Dias, Á.; Pereira, L.; Santos, J.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
2014Selection and analysis of a predictive model to forecasting sales in projectsPereira, L.; Oliveira, A.ArtigoAcesso Embargado
1-Jan-2019Digital transformation strategies: Conversational commerceSousa, G. C. de.; Costa, R. J. L. da.; Pereira, L.; Jerónimo, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Marketing communication and creative tourism: An analysis of the local destination management organizationGato, M.; Dias, Á.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2015The contribution of organizational intelligence in creating value in companies: the case of European AirlinesPereira, L.; Christmann, J.ArtigoAcesso Aberto
2015How to shape a business service to its customers' exact needs: a hostel in LisbonFaísca, H.; Pereira, L.ArtigoAcesso Embargado