Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-9 de 9.
  • Anterior
  • 1
  • Próxima
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2017Sharing economy: The establishment of organizational identity overtime, considering identify claims and legitimacy grantingCotrim, J. M. O.; Nunes, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021The multidisciplinary role of cultural management. A look for communication as management tool and key-activityTavares, S. A.; Ferreira, P. A.; Magro, N.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Developing personas and proto personas to enhance the art museum visitor experienceLuz, F. G. da.; Ferreira, P. A.; Neves, J. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Business Model Canvas as diagnostic tool of the creation of cultural value: Conceptual and exploratory approach to the case of Ferreira’s de Castro Cultural ComplexTavares, S. A.; Ferreira, P. A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Proposition of the 3-block perfume exhibition model: Using technology on turning visible and invisible reality such as perfumesVicente, J. V.; Ferreira, P. A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021The business model through an ecosystem perspective: An exploratory approach applied to a cultural cardBernardo, B.; Ferreira, P. A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021The multidisciplinary role of cultural management: A look for communication as management tool and key-activityTavares, S. A.; Ferreira, P. A.; Magro, N.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Sharing economy: Crafting temporal identity and legitimacy claims as an emergent categoryCotrim, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Individualism vs. collectivism in a sharing economy context: A study on what determines Portuguese consumers’ participationCotrim, J.; Nunes, F. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto