Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 561-568 de 568.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Insights into brand authenticity and customer engagement in a restaurant setting: A text mining approachRosado-Pinto, F.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019A multi-scenario analysis to improve layout efficiencyMartins, A.; Cardoso-Grilo, T.; Lobato, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Online business-to-business communication and online relationship: The mediator role of trustVilas Boas, A.F.; Guerreiro, J.; Marques, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Feeling better while waiting: The influence of intrinsic cues of hospital lobby in Portugal and South KoreaLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E.S.; Lopes, R.; Jin, K. N.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Leader–member exchange (LMX) differentiation and work outcomes: conceptual clarification and critical reviewMartin, R.; Thomas, G.; Legood, A.; Dello Russo, S.ArtigoAcesso Aberto
2019Eco-efficiency actions and firm growth in PortugalMadaleno, M.; Meireles, M.; Dias, M. F.; Magueta, D.; Robaina, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Sustainable customer relationship management for BIM procurement in the ornamental stones cluster under industry 4.0Razy, A.; Mirnoori, S.; Silva, J.; Silva, A.; Möhring, M.; Almeida, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019PRIvacy management responsibility on a scrutinized environment (primrose): A management method to address privacy challengesCosta, N.; Silva, J.; Almeida, I.; Möhring, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto