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Resultados 11-20 de 24.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020Virtual supermarket setting: Exploring antecedents of emotions and purchase intentionsLoureiro, S. M. C.; Correia, C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Increasing awareness and reputation of MERCK S.A. Portugal through employee advocacySonne, H.; Guerreiro, J.; Wohlschlegel, B.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Unveiling how consumers from different cultures engage with Facebook pagesGuftométros, M.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How effective are retargeting ads?Rodrigues, T.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How atmospheric cues in a virtual reality fashion stores affect the sense of presenceCrespo, M.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R.G.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019The impact of facial expressions and emotion incongruence in advertising attention and intentionMendes, G.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Online business-to-business communication and online relationship: The mediator role of trustVilas Boas, A.F.; Guerreiro, J.; Marques, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Smart wellness robots: How service robots affect consumer well-beingLoureiro, S.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How gamification in virtual reality affects brand coolness and marketing outcomesStein, F.; Guerreiro, J.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022What if we took a holiday?: Enriching advertising with intelligent voice assistantsOliveira, P. M.; Guerreiro, J.; Rita, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto