Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 21-40 de um total de 47
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2019 | Subjective and objective measures | Ferreira, H.; Saraiva, M. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2020 | Die Theorie der Selbstkategorisierung | Wenzel, M.; Waldzus, S. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2020 | Das Modell der Eigengruppenprojektion | Waldzus, S.; Wenzel, M. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2021 | Youth mentoring and multiple social support attunement: Contributions to understand youth social development and well-being | Simões, F.; Calheiros, M. M.; Alarcão, M. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2020 | A transcendência social da doença: estigma e discriminação de pessoas que vivem com VIH | Maia, M.; Matavel, O. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2021 | Inclusão e participação social em educação de infância | Aguiar, C.; Cadima, J.; Correia, N.; Daniel, J.; Fialho, A.; Gamelas, A,; Aguiar, A.; Ferreira, M.; Peceguina, I.; Santos, A. J.; Pimentel, J. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2021 | As bases neurobiológicas da leitura | Martins, M. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2021 | Literacia emergente no jardim de Infância | Aguiar, C.; Mata, L. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2021 | Feminismos e socialismos: cumplicidades necessárias | Oliveira, J. M. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2021 | A dynamic view of local knowledge and epistemic bonds to place: Implications for senses of place and the governance of biodiversity conservation | Castro, P. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2021 | Redes sociais online, exposição digital e cyberbullying: perfis de vulnerabilidade de universitários de Cabo Verde | Sousa, J. C.; Lopes, P. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2021 | Social and emotional learning (SEL) and technology | Fonseca, S. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2018 | Teaching psychological measurement: taking into account cross-cultural comparability and cultural sensitivity | Vauclair, C.-M.; Boer, D.; Hanke, K. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2018 | ‘Elite’ and ‘Excellence’ from the perspective of young people and their peers | Krueger, H.-H.; Keßler, C.; Otto, A.; Schippling, A. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2018 | Towards more humane machines: creating emotional social robots | Paiva, A.; Mascarenhas, S.; Petisca, S.; Correia, F.; Alves-Oliveira, P. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2018 | Ageism in the European Region: findings from the European Social Survey | Swift, H. J.; Abrams, D.; Marques, S.; Vauclair, C.-M.; Bratt, C.; Lima, M.-L. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2017 | “Kama muta” or ‘being moved by love’: a bootstrapping approach to the ontology and epistemology of an emotion | Fiske, A. P.; Schubert, T.; Seibt, B. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2017 | Climate change activism between weak and strong environmentalism: advocating social change with moderate argumentation strategies? | Castro, P.; Uzelgun, M. A.; Bertoldo, R. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2016 | Ingroup projection as a challenge of diversity: consensus about and complexity of superordinate categories | Wenzel, M.; Waldzus, S.; Steffens, M. C. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2018 | Children’s attitudes toward older people: current and future directions | Mendonça, J.; Marques, S.; Abrams, D. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 21-40 de um total de 47