Pesquisar
Adicionar filtros:
Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.
Resultados 1-4 de 4.
- Anterior
- 1
- Próxima
Registos:
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
---|---|---|---|---|
2018 | Process quality in Portuguese preschool classrooms serving children at-risk of poverty and social exclusion and children with disabilities | Cadima, J.; Aguiar, C.; Barata, M. C. | Artigo | Acesso Aberto |
2017 | Social experiences of children with disabilities in inclusive Portuguese preschool settings | Ferreira, M.; Aguiar, C.; Correia, N.; Fialho, A.; Pimentel, J. | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | Teacher and peer reports on preschoolers’ sociometric popularity | Peceguina, I.; Silva, I.; Correia, N.; Fialho, A.; Aguiar, C. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Teacher attunement to preschool children’s peer preferences: Associations with child and classroom-level variables | Peceguina, I.; Daniel, J. R.; Correia, N.; Aguiar, C. | Artigo | Acesso Aberto |