Percorrer por autor Bilro, R. G.

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 1-20 de 33.  próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022AI powered social commerce technology and customer experience: A systematic literature reviewAkinola, P. O.; Bilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Analysing consumer-brand engagement through appreciative listening on social network platformsPina, L. S.; Loureiro, S. M. C.; Rita, P.; Sarmento, E. M.; Bilro, R. G.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2018Analysing customer engagement on social network platforms devoted to tourism and hospitalityBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Committing consumers to sustainability: Portugal and South Korea outlooksLoureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Koo, D.-M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020A consumer engagement systematic review: synthesis and research agendaBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2017Consumer-brand engagement through website stimuliBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Creating memories and engagement in college student through virtual realityLoureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Angelino, F. J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Does tourist’s engagement influence destination loyalty? An analysis of Turismo do Centro de PortugalFreitas, C. C. de.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020An empirical study on influencers and their engagement factors: The YouTubers' perspectiveBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Exploring the distilled realms: A study on whiskey and the travellers’ motivationsCustódio, C. M.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Exploring young artists’ digital performance: the impact of online community engagement and co-creation on brand lovePolicarpo, P.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Feeling economyLoureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Parte de LivroAcesso Aberto
2020Firm performance through online engagement: The role of experience and customer inspiratonAlreesh, M.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Framework for success of online brand management: a systematic literature reviewBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Embargado
1-Jan-2019Gamification in higher education: Text mining approachLoureiro, S. M. C.; Angelino, F.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How artificial intelligence tools influence customer experience and avoidance of similarityLoureiro, S. M. C.; Ferreira, M. M.; Bilro, R. G.; Marques, L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022How cool is to be engaged with Drunk Elephant? An analysis of usergenerated content campaigns on InstagramBilro, R. G.; Serras, S.; Cavalinhos, S.; Miguel, L.; Marques, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020How influencers and digital interaction can impact customer-brand relationship and engagementBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022How veganism impacts tourists attitudes toward tourism destinations: An empirical studyCavalinhos, S.; Bilro, R. G.; Miguel, L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The impact of influencer marketing and instagrammers on consumer purchase intentions and brand attitudeBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Rosado-Pinto, F.; Costa, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto