Percorrer por autor Henriques, S.

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 50-64 de 64. < anterior 
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022Schools’ strengths and areas for improvement: perspectives from external evaluation reportsSeabra, F.; Henriques, S.; Mouraz, A.; Abelha, M.; Tavares, A.ArtigoAcesso Aberto
2022Schools’ strengths and areas for improvement: perspectives from external evaluation reportsSeabra, F.; Henriques, S.; Mouraz, A.; Abelha, M.; Tavares, A.ArtigoAcesso Aberto
2016Scientific evidence in the third sector: follow up Dianova PortugalCandeias, P.; Henriques, S.OutroAcesso Aberto
2019Sharing, group-buying, social supply, offline and online dealers: how users in a sample from six European countries procure New Psychoactive Substances (NPS)Werse, B.; Benschop, A.; Kamphausen, G.; van Hout, M.-C.; Henriques, S.; Silva, J.; Dabrowska, K.; Wieczorek, L.; Bujalski, M.; Felvinczi, K.; Korf, D.ArtigoAcesso Aberto
2018Substance and non-substance addictionsHenriques, S.; Broughton, N.OutroAcesso Aberto
2015Sucesso, permanência e persistência dos estudantes do Ensino Superior a distância e onlineGoulão, M. F.; Seabra, F.; Barros, D.; Henriques, S.; Cardoso, T.ArtigoAcesso Aberto
2018Supervisão no ensino superior online: que práticas?Henriques, S.; Gaspar, M. I.; Massano, M. L.ArtigoAcesso Aberto
2023Supervisão pedagógica no contexto educativo Português: Perspetivas, sintomas e práticasRomeiro, D.; Henriques, S.ArtigoAcesso Aberto
2023Supervisão pedagógica no contexto educativo português: Sintomas, perspetivas e práticasRomeiro, D.; Henriques, S.ArtigoAcesso Aberto
2019Supervisão: modelos e processosCarlos, A.; Lamy, F.; Seabra, F.; Gaspar, M. I.; Massano, L.; Silva, P.; Eira, R.; Galante, S.; Henriques, S.LivroAcesso Aberto
2021Supporting emergency remote teaching due to coronavirus pandemic: problem solving group at ICUDDRHenriques, S.; Hopkins Eyles, C.ArtigoAcesso Aberto
2023Teaching during the pandemic: An exploratory study in Portuguese and Brazilian secondary education teachersDias-Trindade, S.; Correia, J. D.; Henriques, S.ArtigoAcesso Aberto
2021Transitar para um ensino remoto emergencial: perceções de professores/as portugueses/as do ensino básico e secundário sobre o uso de tecnologias digitaisCorreia, J. D.; Henriques, S.; Dias-Trindade, S.ArtigoAcesso Aberto
2022Transversal competences and employability: The impacts of distance learning university according to graduates’ follow-upAbrantes, P.; Silva, A. P.; Backstrom, B.; Neves, C.; Falé, I.; Jacquinet, M.; Ramos, M. R.; Magano, O.; Henriques, S.ArtigoAcesso Aberto
2023Virtually hidden: A theoretical framework for understanding and conceptualising online drug use pornographyScheibein, F.; Van Hout, M. C.; Henriques, S.; Wells, J.ArtigoAcesso Aberto