Percorrer por Domínios Científicos e Tecnológicos (FOS) Domínio/Área Científica::Ciências Sociais::Ciências da Educação

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 391-406 de 406. < anterior 
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020Unfolding the drivers of students’ success in answering multiple-choice questions about Microsoft ExcelMoro, S.; Martins, A.; Ramos, P.; Esmerado, J.; Costa, J. M.; Almeida, D.ArtigoAcesso Aberto
2012Universidade e aprendizagem ao longo da vida: Efeitos da licenciatura em indivíduos com prévia experiência profissionalSousa, Cláudia Marisa de Oliveira eDissertação de MestradoAcesso Aberto
2022University rankings and goals: A cluster analysisElbawab, R.ArtigoAcesso Aberto
2021University teachers’ conceptions of the university and the place of sustainabilityChaleta, E; Saraiva, M.; Sebastião, L.; Cid, M.; Dinis, A. M.; Leal, F.; Paulo Quaresma; Rato, L.ArtigoAcesso Aberto
2023Upcoming drone delivery services: A perceptions-based clustering of citizens in LisbonBafouni, A.; Villanueva, J.; Kalakou, S.; Dias, J. G.ArtigoAcesso Embargado
2020Upgrading a learning context: evaluation of Sintra’s educational projectQuerido, L.; Capucha, L.; Nunes, N.ArtigoAcesso Aberto
2019Using alice software with 4C-ID Model: effects in programming knowledge and logical reasoningCosta, J. M.; Miranda, G. L.ArtigoAcesso Aberto
2023Using game concepts to improve programming learning: a multi-level meta-analysisCosta, J. M.ArtigoAcesso Aberto
19-Dez-2023O uso de tecnologias na gestão escolar em escolas de Cabo Verde e PortugalCosta, Rosiliana SoaresDissertação de MestradoAcesso Restrito
2023Utilização e aceitação das TIC nas universidades de Cabo VerdeMártir, Y.; Alturas, B.; Alturas, A. P.Objecto de ConferênciaAcesso Embargado
2017Validation of an e-learning 3.0 critical success factors framework: a qualitative researchMiranda, P.; Isaías, P.; Costa, C. J.; Pífano, S.ArtigoAcesso Aberto
2020A Virtual ‘experiential expert’ communities of practice in sharing evidence based prevention of novel psychoactive substance (NPS) use: The Portuguese experienceHenriques, S.;; Van Hout, M. C.; Teixeira, A.ArtigoAcesso Aberto
22-Out-2020Viver a escola na comunidade cigana: Estudo de caso numa escola do 1º ciclo do ensino básicoCertã, Ana Isabel Batista da SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto
1-Out-2020Voice changes meaning: the role of gay- versus straight-sounding voices in sentence interpretationFasoli, F.; Maass, A.; Karniol, R.; António, R.; Sulpizio, S.ArtigoAcesso Aberto
2021What changes with coaching? Investigating within-person changes in reflection, the predicting role of implicit person theory and the effects on perceived utility of coachingFontes, A.; Dello Russo, S.ArtigoAcesso Aberto
2022Youth’s self-construction in the context of residential care: The looking-glass self within the youth-caregiver relationshipSilva, C. S.; Calheiros, M. M.ArtigoAcesso Embargado