Mostrar resultados 391-406 de 406.
< anterior
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2020 | Unfolding the drivers of students’ success in answering multiple-choice questions about Microsoft Excel | Moro, S.; Martins, A.; Ramos, P.; Esmerado, J.; Costa, J. M.; Almeida, D. | Artigo | Acesso Aberto |
2012 | Universidade e aprendizagem ao longo da vida: Efeitos da licenciatura em indivíduos com prévia experiência profissional | Sousa, Cláudia Marisa de Oliveira e | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
2022 | University rankings and goals: A cluster analysis | Elbawab, R. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | University teachers’ conceptions of the university and the place of sustainability | Chaleta, E; Saraiva, M.; Sebastião, L.; Cid, M.; Dinis, A. M.; Leal, F.; Paulo Quaresma; Rato, L. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Upcoming drone delivery services: A perceptions-based clustering of citizens in Lisbon | Bafouni, A.; Villanueva, J.; Kalakou, S.; Dias, J. G. | Artigo | Acesso Embargado |
2020 | Upgrading a learning context: evaluation of Sintra’s educational project | Querido, L.; Capucha, L.; Nunes, N. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | Using alice software with 4C-ID Model: effects in programming knowledge and logical reasoning | Costa, J. M.; Miranda, G. L. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Using game concepts to improve programming learning: a multi-level meta-analysis | Costa, J. M. | Artigo | Acesso Aberto |
19-Dez-2023 | O uso de tecnologias na gestão escolar em escolas de Cabo Verde e Portugal | Costa, Rosiliana Soares | Dissertação de Mestrado | Acesso Restrito |
2023 | Utilização e aceitação das TIC nas universidades de Cabo Verde | Mártir, Y.; Alturas, B.; Alturas, A. P. | Objecto de Conferência | Acesso Embargado |
2017 | Validation of an e-learning 3.0 critical success factors framework: a qualitative research | Miranda, P.; Isaías, P.; Costa, C. J.; Pífano, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | A Virtual ‘experiential expert’ communities of practice in sharing evidence based prevention of novel psychoactive substance (NPS) use: The Portuguese experience | Henriques, S.;; Van Hout, M. C.; Teixeira, A. | Artigo | Acesso Aberto |
22-Out-2020 | Viver a escola na comunidade cigana: Estudo de caso numa escola do 1º ciclo do ensino básico | Certã, Ana Isabel Batista da Silva | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
1-Out-2020 | Voice changes meaning: the role of gay- versus straight-sounding voices in sentence interpretation | Fasoli, F.; Maass, A.; Karniol, R.; António, R.; Sulpizio, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | What changes with coaching? Investigating within-person changes in reflection, the predicting role of implicit person theory and the effects on perceived utility of coaching | Fontes, A.; Dello Russo, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Youth’s self-construction in the context of residential care: The looking-glass self within the youth-caregiver relationship | Silva, C. S.; Calheiros, M. M. | Artigo | Acesso Embargado |